عمر طولانی با مصرف فلفل قرمز
نوشته شده توسط : فاطمه فیصلی

خواص فلفل قرمز

تحقیقات جدید پس از دریافت اینکه خوردن ادویه فلفل قرمز سحرخیز ممکن است به افزایش طول عمر کمک کند ، خبرهای خوبی برای دوستداران غذاهای پر ادویه به ارمغان می آورد.

مطالعه ای که روی بیش از 16000 نفر در ایالات متحده انجام شد ، نشان داد که افرادی که ادویه فلفل قرمز سحرخیز  مصرف می کنند به طور متوسط ​​بیش از 18 سال نسبت به افرادی که غذای پرادویه مصرف نمی کنند ، خطر مرگ و میر آنها از همه دلایل کمتر است.

مصطفی شوپان و بنجامین لیتنبرگ ، همكاران این مطالعه ، هر دو از دانشكده پزشكی دانشگاه ورمونت ، اخیراً یافته های خود را در مجله PLOS One گزارش داده اند .

فلفل قرمز سحزخیز

انواع فلفل قرمز

فلـفل قرمز انواع مختلفی دارد که سطح حرارت همه آنها متفاوت است.

در فلفل های تند سحرخیز ، مانند jalapeños ، عطر و طعم آتشین از ترکیبی به نام کپسایسین حاصل می شود. مطالعات نشان داده اند که این ترکیب می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد.

به عنوان مثال ، یک مطالعه اخیر گزارش شده توسط اخبار پزشکی امروز نشان داد که کپسایسین ممکن است بتواند سرطان پستان را متوقف کند ، در حالی که یک مطالعه قبلی این ترکیب را با کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ مرتبط دانست .

طبق گفته Chopan و Littenberg ، فقط یک مطالعه قبلی - که در BMJ در سال 2015 منتشر شده است - بررسی کرده است که چگونه مصرف غذاهای پرادویه مانند فلفل چیلی می تواند بر خطر مرگ تأثیر بگذارد. این ماده ارتباطی بین مصرف منظم چنین غذاهایی و کاهش مرگ و میر ناشی از علل و علت خاص پیدا کرده است.

 

عمر طولانی با ادویه فلفل قرمز

مطالعه جدید پس از دریافت اینکه افرادی که ادویه فلـفل قرمز تند می خورند ممکن است طول عمر بیشتری داشته باشند ، این ارتباط را پشتیبانی می کند.

 

با مصرف فلفل قرمز خطر مرگ و میر ناشی از تمام علل 13 درصد کاهش می یابد

چوپان و لیتنبرگ با تجزیه و تحلیل داده های 16179 بزرگسال 18 ساله یا بالاتر که در نظر سنجی III بهداشت ملی و تغذیه ای بین سالهای 1988 و 1994 شرکت کرده بودند ، به یافته های خود رسیدند .

در مرحله بررسی ، میزان مصرف فلـفل قرمز در طی ماه گذشته توسط شرکت کنندگان با استفاده از پرسشنامه فرکانس غذا مورد ارزیابی قرار گرفت.

مرگ و میر ناشی از تمام علل و علت خاص شرکت کنندگان در یک دوره پیگیری متوسط ​​18/9 ساله با استفاده از شاخص مرگ ملی کنترل شد. در طی پیگیری ، 4،946 مرگ رخ داده است.

 

در مقایسه با شرکت کنندگانی که فلفل قرمز مصرف نکردند ، مشخص شد که کسانی که این ماده را مصرف کرده اند 13 درصد در معرض خطر مرگ و میر ناشی از تمام علل قرار دارند.

 

به دلیل تعداد نسبتاً کمی مرگ و میر در این مطالعه ، چوپان و لیتنبرگ می گویند که اطلاعات آنها در مورد چگونگی مصرف فلفل قرمز ممکن است بر علل خاص مرگ تأثیر بگذارد.

با این حال ، داده های موجود نشان می دهد که مصرف فلـفل قرمز به شدت با کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری های عروقی ، مانند بیماری های قلبی و سکته مغزی ارتباط دارد .

در حالی که محققان قادر به تعیین دقیق مکانیزم هایی نیستند که فلـفل قرمز باعث افزایش طول عمر می شود ، تیم تحقیق می گوید که احتمالاً به کپسایسین برمی گردد ، که کانال های بالقوه گیرنده گذرا (TRP) را فعالیت می کند.

 

فلفل قرمز سحزخیز

جلوگیری از چاقی

محققان توضیح می دهند: " به نظر می رسد فعال شدن TRP وانیلوئید نوع 1 (TRPV1) با تحریک تغییر در واسطه های کاتابولیسم لیپیدها و ترموژنز ، مکانیسم های سلولی را در برابر چاقی تحریک می کند." "محافظت در برابر چاقی منجر به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی ، متابولیکی و ریوی می شود."

"کپسایسین همچنین ممکن است از طریق تعدیل جریان خون کرونر با واسطه TRP از بیماری قلبی دفاع کند"

فلفل قرمز سحزخیز

محصولات مرتبط

فلفل قرمز سحرخیز وزن 80 گرم

فلفل قرمز ۵۰۰گرم پت سحرخیز

فلفل قرمز سحرخیز مقدار 100 گرم

 

اطلاعات تماس با فروشگاه کاف کف

شماره تماس :02191300014

شنبه الی پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ میزبان صدای گرمتان هستیم

نحوه ارسال سفارش از فروشگاه کاف کف:
  • ارسال سریع به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است.
  • سفارش های تهران چند ساعته و شهرستان حد اکثر دو روز کاری طول میکشد.




:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: